Vacature Logistiek administratief medewerker

Logistiek administratief medewerker in Zierikzee

Functieomschrijving

Ben jij op zoek naar een veelzijdige en dynamische baan in de logistiek? Wil jij graag parttime aan de slag? Houd jij zowel van logistiek als van administratie? Lees deze vacaturetekst snel verder!

Wat bieden wij jou
  • Bruto uurloon tussen de € 14 en € 17
  • Zicht op een contract bij de opdrachtgever
  • Parttime functie van 20 - 24 uur per week
  • Je komt te werk bij een internationaal bedrijf
  • Taken: 70% administratief en 30 % op werkvloer
  • Personeelsvereniging met leuke activiteiten
Wie ben jij

Als logistiek administratief medewerker ben je een echte teamplayer. Daarnaast heb je relevante werkervaring in de logistiek en bent bekend met administratie. Ook ben jij:

  • Communicatief vaardig, zowel in woord als geschrift.
  • Administratief sterk onderlegd.
  • Leergierig, accuraat, geordend en overzichtelijk.
  • Klantvriendelijk, stressbestendig en flexibel.
  • Parttime beschikbaar (20 - 24 uur).
Wat ga je doen

In deze veelzijdige functie als logistiek administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor diverse taken, waaronder:

  • Invoeren en bevestigen van verzendingen in verschillende systemen.
  • Organiseren van nationale en internationale transporten, inclusief het opvragen van transporttarieven.
  • Verzorgen van transport met de juiste begeleidende documenten, waaronder douanedocumenten.
  • Monitoren van zendingen en in- en uitboeken van goederen.
  • Uitvoeren van magazijnbeheer, inclusief ontvangst, uitslag en voorraadcontrole.
  • Verzamelen, verpakken en verzendklaar maken van zendingen.
  • Afhandelen van documenten voor verkooporders, zoals pakbonnen, vrachtbrieven en exportdocumenten.
  • Onderhouden van contact met diverse interne afdelingen en externe partners.
Waar ga je werken

Het is een innovatieve organisatie gevestigd in een modern pand. Ze zijn op zoek naar een enthousiaste logistiek administratief medewerker om ons gezellige team te versterken. Als logistiek administratief medewerker speel je een cruciale rol in het organiseren van het verzendklaar maken van orders.

Sollicitatie

Zie jij deze baan wel zitten? Reageer dan snel! Dit kan via de sollicitatiebutton. Heb je vragen? Bel naar 0113-223220 of mail naar demi.branderhorst@tempo-team.nl of christine.hollaers@tempo-team.nl.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je solliciteert via Tempo-Team, leuk! Om je sollicitatie af te ronden, maak je de eerste keer eenvoudig een account aan. Via je 'mijn Tempo-Team' account log je gemakkelijk in en solliciteer je de volgende keer nog eenvoudiger. Daarnaast vind je in je account de voortgang van je sollicitatie(s) en je persoonlijke gegevens. Dé manier dus om de best passende baan te vinden!



Functie:Administratieve medewerkers, algemeen
Startdatum:02-02-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:17 – 17
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Tempo-Team via christine.hollaers@tempo-team.nl of 0113-223220/ 06-12774650. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Zierikzeekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de zierikzeekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Zierikzee
  2. Logistiek administratief medewerker Tempo-Team 02-02-2024

Bekijk ook andere vacatures